Unforgivable,



mitt internet fuckar ju verkligen sönder.
jag fuckar verkligen inte sönder.
verkligen inte på min uppsatts på svenskan som jag tycker mamma kan läsa igenom och rätta alla mina stavfel och ändra om mina meningsuppbyggnader eftersom att jag suger på att skriva!!
funderar lite på om jag ska skicka över mitt arbete till en viss Madde Häll , så kan hon få rätta hela skiten!
Men neei. vore pinsamt att visa att jag har blivit 100 gånger sämre på stavning /meningsuppbyggnader, om det ens går...
aah så jag är lite lack..

annars då?
sjukhuset i kristinehamn imorse, så jag kunde ha haft en timme sovmorgon, precis när vi skulle sätta oss i bilen för att köra till karlstad så såg mamma att vi skulle va i kristinehamn, fuck that.
träffat älsklingen idag :))
skolan va helt okej.
hemma halv 6.
mat
handla - uppraggad av nån random dude på 20-25 bast? moget.
städat,
vikt lite kläder
pluggat
nu = sova

Euphony Feat. Danielle – Turnaround - Nu Foundation Remix
Refresh – A Step Too Far - Original Extended

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde Häll

Haha, skicka över det du, jag fixart (;

2010-11-23 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0