What's wrong with them?

Bra uppdatering, eller inte.
Åkte hem i Onsdags, satte mig på bussen från mora 7;35. Kom hem runt 2 eller nått:)
När jag kom till Karlstad kom sötisen och följde med mig hem därifrån:D hihi
Han sov över och egentligen skulle jag ha sovit hos han igår inatt också. Men jag börjar nog bli sjuk, sen så hade jag migrän. Så jag åkte hem :(
Jävligt lol att jag har sovit över 12 timmar inatt ;o det är fan sjukt. men antar att jag behövde det!
börjar få ångest över att skolan börjar snart ;o
har en jävla massa läxor som ska göras. Och jag har alla böcker i skolan. Bra jobbat!
Så det är ju jävligt illa..
Ska iaf försöka bli frisk idag och ta det lugnt som fan. Och nu ska jag ta och göra lite te och äta glass. HEHEHHE


Simon G – Fullbordat samlag (feat. Zacke)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0