be careful what you wish for,

Godkväll!!
Ovärt som fan att stanna i karlstad för att plocka ihop skiten vi satte upp på bröllopsmässan. tog ju fan en kvart. så jag missade precis en tidig buss.
Så jag stod ute och frös så in åt helvete i över en timme väntandes på min buss.
Iofs så satt jag och Linda en stund inne på donken. och värmde oss lite.

Jag har aldrig vart med om att minutrarna har gått så jääävla segt. Alltså från 18;30 -21;00 gick tiden sååå jävla segt. fy!
Kom hem strax efter 21. Lagade frukost direkt när jag kom hem;) Hhehe Köttbullar +makaroner och en avokado. jävlar va gott de va med mat måste jag säga!
Nu har jag tvättat ansiktet + mask och tagit mig en superlång varm dusch. Aldrig vart så skönt att bli ren och frääsch. Hehehe

Nu har jag gosat ner mig i sängen med lite choklad och tänker se på en film :))



In Flames – Only For The Weak

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0