Crucify me,

Godmorgon!
Jag har fan träningsvärk i seriöst hela kroppen från idrotten igår.
Roliga va att de va ju inte så ansträngade, eller jo. haha för jag är så jävla otränad nu, så det finns ju fan inte.
Vi spelade fotboll,innebandy och nå situps och armhävnings sak på slutet. fyfan
Mina lår och rumpan är ju fan helt förstörda. hehehee kan ju knappt sätta mig ner! och då äre illa.

Hade fortfarande huvudvärk när jag vakna imorse, så tog nån tablett och gick och la mig igen. Vaknade för en timme sen. HEHEHE
Skönt som fan och sova ut, och nu är det nästan helt borta. Känner av huvudet när jag typ ställer mig upp och går och så.

Skulle bara ha haft matte från morgon till förmiddag idag i skolan. Och jag kan ju knappt sitta koncentrerad i en timme och räkna matte i skolan. så som tur är har jag matteboken hemma och kan jobba lite hemma idag sen när jag mår bättre:)

Har även endel uppgifter som man ska jobba med självständigt också. Så det kan jag ta i tu med idag också!

Just nu har jag lilla Skruttis i knät och lyssnar på Bring me the horizons nya album. FYFAN underbart album!. kung!!

Bring Me The Horizon – Fuck



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0