Get over it,

suck..
orka att jag stängde av datorn igår innan 10 och somnade ändå inte förrän halv 2..fyfan
somnade på tåget till skolan. somnade på lektionerna idag!
sov på tåget hem och nu ligger jag halvt och sover i sängen. har liksom aldrig vart riktigt vaken idag ;o

orka med allt folk som lägger ut cp många bilder på facebook när man typ gick i 7;an och hade råttfärgathår/blont och såg ut som en jävla tönt. visst är en tönt nu också, men yeah. Inget som jag direkt vill bli taggad på ): Speciellt inte med vissa folk som jag umgicks med för cp länge sen och några realationerna har ju slutat mindre bra. Inget jag vill påminnas av. Hatade fan högstadiet förutom på slutet av 9;an! Så yeah. Lite sadface på det.

nejfan, nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag kan sova ikväll! Hoppas att det är middag snart (: hähähä



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0