I wish I was someone better,

Tjaaa!
Ganska kort skoldag idag!
Jag och Linnea jobbade tillochmed på matten idag! hähää
Tog bussen upp till universitet efterskolan där mamma och mina systrar hämta upp mig.
drog in till Karlstad och käka lite lunch. Gick sedan runt lite där och loda.
Mina systrar var helt uppspelta också, eftersom de planerar att dra utomlands. Haha ;P
Är cp trött, så tror jag ska gosa ner mig med skruttis och läsa lite nu. heheh


btw, fick mina skolfoton gratis ;o Gissa varför? Fotografen va så sämst och tog typ på halva mitt huvud så de beklagade misstaget och så fick jag de gratis, era fuckface. Kul att jag satt och grät när vi tog de där fotona också eftersom jag fick sitta ner, i mitten på klassfotot! ser as sur ut. Hehehee nej fyfan, hatar skolkort!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0