Kung på att prata i sömnen.

HAHA fyfan va skön man får vara alltså!
Har ju haft stockholmsgäster här hela helgen som har sovit utanför mitt rum i vardagsrummet.
Igår runt tolv på kvällen så satt jag och verkligen asgarvade åt Robert Gustafsson "de är kanon". Seriöst satt fan och skratta så jag grät. Hehehe Sen så vid halv 1 så tänkte jag ta bort sminket och ta ur linserna och trodde alla var vakna. Men det va fan kolsvart i hela huset och knäpptyst, så alla låg och sov! hahaha.
så jag gick och la mig på engång för att inte väcka hela huset.

När jag nyligen va och åt lunch så bad jag om ursäkt för att jag inte hade sänkt volymen och vart lite tystare. HAHA Så fick jag höra att jag hade ropat på Jonte i sömnen " NU TAR VI DOM!!!! " Antar att jag måste ha drömt om nå data/tv spel. HEHHEHE

Så berätta jag att jag hade själv vaknat av mig själv att jag hade ropat på mamma isömnen HAHAH så jävla stört  men w/e. Efter en stund så kommer Jonte ner för att äta lunch och börjar asgarva åt mig och pekar på mig och sa att jag hade skrikit på mamma i sömnen. (Som jag då precis hade nämt ). HAHAHA snacka om pinsamt!!  HAHA men man får fan bjuda på sig själv ibland!

Själv så har jag fan inge minne alls om vad jag har drömt inatt. Men antar att jag spelar för mycket dåliga spel och kollar förmycket på supernatural (a) HEHEHEHE

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0