left behind,

Tjaa
min mamma har vart väldigt snäll mot mig idag:o
1. tvättat mina kläder :o har hon inte gjort sen jag va 8 år.
2. Fixat en ansiktsbehandling åt mig på fredag :o betalar den tillochmed:o tror inte hon orkar höra mig gråtaandes mer, för mitt fula ansikte (a) så antar att jag blir cp pank , verkligen RÅ FATTIG på fredag.. Då dom där kärringarna som kladdar i ansiktet på mig plockar på mig en massa bra rengöring åt mig och nå fail smink för flera tusen.

men aja, vi får väl se! Bara mitt ansikte blir fint ! Ser fan värre ut än en fågelskrämma nu:o
3. Flyttat fram mitt utvecklingssamtal, hehehehe gruvat mig som fan. skulle ha haft det imorgon egentligen (a) blir på tisdag istället!
4. Gjorde iordning fika när jag kom hem :o
5. Nu tror jag hon lagar mat också:o
häähähä. Snällmami today.

annars har jag bara tillbringat dagen i sängen efter skolan.
Har försökt komma ikapp med matten också. har kommit in i nån period när jag inte gör ett skit på mattelektionerna utan spelar mahjong istället. Hata matte alltså.
mycke mer nice att ligga i sängen och räkna med nice dunkandes musik på:D hähä



Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0