Linneasplaaaaze

tjatjatja!!
Ligger i Linnea säääng och känner hur jävla seg jag är idag.
Känns seriöst som en söndag.
5-6 tiden imorse mådde man ju inte så jättebra, men skiiit ide!!
Kul hade jag iaf :) Mysiga tjejer Lina och Linnea;)
Ska dra och slita ner det vi satte upp på bröllopsmässan runt 6 sen ikväll.
Kul att jag ska behöva få vänta i Karlstad  till klockan 20;15 , den ända bussen som går till Kristinehamn typ..
KOmmer inte vara hemma förrän vid nio ikvääll. Ohhjävlar vad jag längtar till en nice dusch och laga lite mat.
Ensam hemma tror jag(: jävligt skönt måste jag säga. Blir nån nice film på 55 tums tv;n ;) niiiiiice.
Linnea sover, ska nog joina henne.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0