nobody knows,



jaru vilken jävla dag.
Sett ut som en fågelskrämma idag! Som vanligt då, men idag vare extremt.
Tåget till skolan strulade som fan imorse!!Kom ap försent. Visste knappt vart jag skulle heller! Eftersom jag skulle på nå möte eller nåt på ett hotell i Karlstad!
Haft yrkesämne hela dagen till 4;P
Åkte och åt efterskolan, sen vare bara och åka tillbaka till skolan vid 6 och ha utvecklingsamtal.
Gick väl an hyffsat bra. Nästan ingen frånvaro alls:o förutom typ 2 dagar :o då jag har vart sjuk. HEHE
de va fan awesome!

Städa nyss lite hos katterna. Tänkte ta och duscha nu, en varm lång jävel. Fyfan fryser sönder snart. Skulle inte förvåna mig om det börja snöa här när som helst. Sämst jävla kukhöstväder idag.
Tråkig lång dag imorgon:/ Idrott som första lektion är ju inte så jävla nice. Men w/e. Bara att göra det som ska göras!

Plan Three – Achilles Heel

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0