Ny design!

Tyckte att det var dags för lite ändring här på bloggen!
Tröttnade på den gamla headern! Så den här får fan duga :)
Tagit fotot själv! En enkel header :) Synd bara att när man fixar i nå fail redigeringspogram så förstörs hela bilden och den har inte lika bra skärpa som innan.
Får se om jag ändrar lite små saker senare, textstil m.m

åt nyss mat, första maten på dagen, hehe inte bra! blir så puppig när jag inte har ätit nå. hihi
men nu har jag iaf mat i magen och funderar på om jag ska dra till konsum och köpa nått onyttigt skit:DD

annars då?
jo har suttit vid datorn hela dan, supernatural, spelat xbox - nhl och need for speed hehe
och nu så har jag ju fixat bloggdesignen. Har även fipplat lite med min nya mobil!
lagt in lite bilder,musik och även matat över en massa låtar som man kan spela i offlinemode på spotify.
har vart duktig och bäddat rent sängen idag också! Har även städat i min och jontes klädkammare också:) !
såg ut som ett helvete där inne! menmen, nu ser det liiite bättre ut iaf (a)



A Perfect Circle – The Outsider

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0