Wish there was something I could do,

Fyfan vad jag längtar till Höstlovet!
As sugen på att dra till Mora!
Men när jag väl kommer dit, så vet jag inte ens vad jag ska göra där?
Saknar massa iaf,! Och hoppas på att de flesta är hemma då , så kanske man kan ses en liten stund. hihi <:
Så jävla skoltrött också, just nu så lider jag fan sönder att gå upp cp tidigt och trängas på en buss- gå på tråkiga lektioner sen trängas lite mer på bussar/tåg. + att skolmaten suger min dase.
I helgen är det iaf Bröllopsmässa som min klass ska hjälpas åt att ställa i ordning och sånt :)
Ska få info imorgon om vad vi ska hjälpa till med :)
tror jag ska dra en dusch snart, sen somna åt en film :)

The Perishers – Almost Pretty



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0