cut the crap,

tja!
hänt mycket idag alltså.
hitta feta nokia telefonen i karlstad idag, sjukt nice mobil. Letade efter farsan på mobilen och ringde han och sa att jag hade hittat hans barns mobil ;d Lyckligtvis gick han på samma skola som jag också;D heheheh

hatar skolmaten..
älskar min svenska lärare;)
eh, jao hänt lite andra grejer som jag inte vågar skriva på bloggen, men mycket roliga saker har ploppat upp;D
man vet aldrig när nästa överraskning inträffar;D

mamma tvinga med mig på föräldramöte eftersom inte visste vart skolan var, och om inte jag hade följt med hade hon tagit med ricard, så jag offrade mig.. Men det skulle jag inte har gjort. Blev fan sjukare av det.

kom nyss hem. missade idol ): så jag tog en dusch nu istället.

tänkte ta och kolla på några supernatural avsnitt nu tills jag somnar (:



blessthefall – Could Tell A Love

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0