Forshaga,

heej:D
kan ju säga att jag hatar idrott,
speciellt om man har intervall som första lektion, fan värsta jag har vart med om på länge.
inte tränat på ett år sådär;o Härligt med världens träningsvärk idag!
smart att jag gick i t-shirt efter idrotten i spöregn sen till skolan med linnea. vi orkade inte vänta på bussen. så jag tror jag börjar bli sjuk igen ):

efterskolan igår följde jag med linnea hem till forshaga;D va ju fint ;)
färgade hennes hår:) sedan fick vi skjuts av anton i hans fina traktor till träffen:) va där en liten stund sedan åkte vi hem till henne igen och åt lite gurka och dipp, gott som fan:D
sen gick vi fan och la oss:O halv 11 :O hehehe
ändå har jag vart helt koma idag.

som tur va slutade vi 11;40 (a)
kom hem vid ett tiden. :) somnade fan direkt när jag kom hem, 1,5 timme.
har kollat lite på supernatural också (A) så jävla bra!

nu ska jag hjälpa mamma med nå.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0