Just say my namne,

sämst jävla dag.
var ju såklart typ frisk imorse så jag drog till skolan ändå.
när jag står på station väntandes på bussen så säger en busschaufför att de som kan ska ta tåget eftersom det inte skulle komma någon extra buss imorse. lol? idiotbussar
så det va väl bara att gå till tåget.
gick sedan upp till torget för att ta en buss till skolan, jävla busshelvetet kom ju aldrig. men tillslut.

första lektion engelska. Vi gjorde ju ett prov igår. Såklart ska vi rätta varandras!!! Jävla skithelvete.
och stilbrudarna + en kille sitter ju och skrattar åt andras prov ): ty!

matte kan dra åt helvete också.
Och datakunskap nu också. ):

åkte till torget efter skolan, slutade 12 idag ;D, då vände typ min dag, för jag han precis med min buss hem. Cp fullt i bussen som vanligt. Somnade efter 2 min. fan helt slut ju. vaknade precis när bussen stanna i krisitinehamn.

käkade nyss lite mat. Och så ringer det och jag svarar.
då äre nån tandborst/telefon försäljare? fattade inte riktigt eftersom kille va skåning. Hahaha
klockrent att han körde lite raggning genom teleofon;D Han tyckte jag skulle lägga till han på facebook, så jag gjorde det precis;) HAHA! skönlirare;D

nu ska jag städa upp på mitt rum, i eftermiddag kommer slääkten ;o

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jacobamna

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-22 @ 10:07:29
URL: http://jacobamna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0