Måndag 20 september,

tjaaa!
Caroline tar fan priset att vara den skönaste människan idag!
fyfan vilken stjärna! skratta så jag grät nästan idag;D
haha, linnea kom icke idag! Men imorgon då jävlar.för då äre bowling på idrotten:D
soft som fan!

slutade cp sent idag. va fan drygt. kom hem 5,struntade i att äta eftersom jag trodde att middagen snart skulle va klar, men icke sa nicke. lackade ur lite smått. Men konstigt när jag inte hade ätit nå(a) sur som ett bi.
men glad nu!
supernatural healade mig((((:

tror jag ska sluta äta godis också. Godis förstör mitt liv (a)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Hermannada

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 12:33:45
URL: http://hermannada.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0