My feelings for you,



tjaa!
idrott första lektion, asdryyygt. sämst att ha den som första lektion!!
Hade sedan svenska, kunde suga min kuk också.
tillsist estetverksamhet.  Idag fick vi reda på om vi hade kommit in i bild, film eller musik. Fick turen att komma in i bild :))))
slutade tidigare idag! sprang till tåget! precis när jag ställde ena min fot på tåget så börja det åka (A) hehehe
jävla tur man får ha:D
åt nyss lite mat:D
nu är jag fan helt jävla slut och vill bara sova.
men tror det blir lite supernatural och invänta mamma.
när hon kommer hem ska jag hämta ut min jacka som ligger på ica maxi wöwöwöwöw hoppas jag får mobilen idag också!!

Laywell vs Me & My – Dub-I-Dub - Laywell Radio Mix

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0