Never let you fall,

Goderafton;D

blev inge skola för mig idag, utan sjukhuset. Hehehe
har ju nån reumatisk sjukdom och brukade gå minst en gång om året i falun hos en läkare. Men idag fick jag träffa en ny i Karlstad :) Det gick ganska fort;O fick inte ta nå prover alls, sköönt!

Mamma lurade med mig till en cp bra underklädes affär där bh;arna kostar fan 500 eller nå.
ja. så att jag blev något fattigare kan vi ju säga. Köpte 2 st bh;ar. Fick världens proffs hjälp :D kung!

Köpte även en ny mascara idag, body lotion, naglack och tröja (a) hihihi
satte nyss in lite kläder i tvätten, så lär väl hänga det sen :)
ska även stå för matlagningen idag också!


igår så lämnade mamma mig och jonte hemma med kyckling i ugnen, bränd sås och ris som kokade över och brandlarmet igång. Lyckat! Mamma hade glömt att hon skulle på föräldramöte.
så ja. Som tur va så är ju jag mästare i köket. Jag fick fan komplimanger av min lillebror. Och då har man fan lyckas! Han som inte ens äter på resturang:P kräsna skitunge.

men först blire lite supernatural ;)



Staind – It's Been Awhile - Acoustic Version

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0