Someday,

eeh jag ger upp för dagen.
tvingade nyss in mig i duschen, när jag väl kom in , kom jag nästan inte ut. hehehe
huvudvärk så in åt helvete. Eh vad kan det beror på? Matbrist och vattenbrist röstar jag på. Antar att alla andra också håller med på den punkten, får fan skärpa till mig nu innan det går riktigt illa.

Saknar Emma Holmberg ): <3 Hon är i turkiet förtillfället. Hoppas verkligen hon har det skit mysigt där och hare awesome (:
saknar er andra i mora också! Funderar på att dra dit på höstlovet eller kanske redan någon helg innan. Vi får se, men jag lär nog informera er mer om det när det närmar sig till den saken ;D

lägger mig i sängen nu och kollar på supernatural!



awww sötemma <3

The Perishers – Someday

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0