Still counting,

TJA !
min dag har ju bara flytit på som fan idag kan man säga.
fick sällskap på bussen av grannen ;D
Hade matte som första lektion med stilpogrammet..
sedan vidare till yrkesämne. Där vi har skissat för det mesta idag, allt från stolar på 30 sekunder till papperskorgar osv.  ochsedan testat att man bara får kolla på sin hand sedan måla av den utan att kolla ner på pappret. vilken utmaning alltså. Skrattat skapligt mycket!

Hade sedan lunch. Hatar skolansmat ): sallad och mjukbröd ftw <3
hade yrkesämne igen, där man fick komma på ett eget mönster och göra typ en tapet eller nått. Och jag kom så långt så jag började färglägga det :) hihihi fick träffa  2;orna idag också:)
Sedan kom våran mentor och prata lite med klassen sen åkte jag och Linnea ner till torget och sedan tog jag tåget hem! Och nu sitter jag här:D

heheh ska försöka ta och fylla på min mobil idag också! :D hihi
har sovmorgon imorgon! gööööött;D



Volbeat – Fallen - Edit

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0