This Ain't War, This Is A Loveaffair

bröööl.

sovit sämst inatt ): mega feber och halsont. tagit tabletter hela natten..
startade dagen med att lägga mig i ett varmt bad med lite tända ljus och bara ligga där. Det va nice. Efter det la jag mig och kolla på massa the hills avsnitt. När jag kände mig lite bättre i halsen åt jag lite mackor eftersom jag va vrål hungrig.
kollade lite mer på the hills och sedan kände jag ett sug på att baka.
så jag bakade lite kakor:D hihi kokoskakor och nå nötkakor:)
har även tvättat en massa kläder och hängt skiten (:
så jag känner mig skapligt duktig idag, även fast jag inte är helt frisk:)


Fast jag har inte fått i mig så mycket mat idag. Så just nu är jag inte alls på humör..
jag har haft en linsfri dag och sminkfri dag idag! Ganska skönt måste jag säga (:

Jag hoppas verkligen att jag inte blir mer sjuk så jag får lov att stanna hemma från skola;/
töligt att missa så mycket som det är nu i början. Så jag ska knarka massa medicin (: tihihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0