You got your hooks in me,

Foreigner – Hot Blooded

tjaa!
sitter här i sängen och fryser sönder.
jävla skitväder det är då! får fan börja med vinterjacka nu och mössa ftw <3


Drog till skolan idag då. Engelska första lektion. Mitt hatämne verkligen. Jag suger seriöst på engelska! Fan det värsta jag vet, sen är det så jävla tråkigt så det finns ju förfan inte.
fick en liten överraskning idag också;  det är en uppgift som vi ska redovisa för klassen. Vi ska leta fakta om nobel eller karlstad. Redovisa det på engelska för min klass + en annan. (stil), det är fan inte min grej, och grädde på moset är att det är grupparbete.

GRUPPARBETE du läser rätt. Fyfan inte min starka sida alltså. Fyfan vad jag lider. Började nästan gråta där på lektionen.. Men aoo, är med den nya bruden i klassen:) LÄr ju känna henne mera under detta, det ända poisitiva antar jag. fast fan grupparbete? rädd att jag kommer lacka sönder alltså..
jaja, matte suger min dase, likaså datakunskap.




När jag skulle ta bussen hem så var bussen full och jag fick tydligen inte stå upp. Så jag fick en hel jävla buss helt för mig själv:D fast i väse klev det på 2 st till. men fatta vad nice. Jag slapp trängas (H) wöööwöwöö

nu ska jag ta och vila lite. Glo på lite supernatural och ikväll blire typ party?
Mammas kille ricard har bjudit hem hela jobbet på middag hem till oss:S
borde fan städa på mitt rum..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0