Dagarna går,

Idag har jag:
-Bytt kläder typ 17 gånger
-Gått på en promenad
-Ätit mat
-Fyllt ett minneskort med raggarmusik som jag tänker ge till fredholm eller nå, sån raggarmusik som jag tillåter :>
-Fyllt min spotifylista med ny skön musik: ...Ponny-update
-Ätit toblerone
-Packat
-Gosat med mina katter
-Kollat på bigbrother
-Hittat massa bra raggningsrepliker, kommer dock inte ihåg en ända. Skulle kunna vara bra att ha nåra till helgen ;D höhö
-Fotograferat lite

japp, de va min dag det. Hoppas inte jag får en till sån här dag. Håller tummarna för att Linnea ska må lite bättre så jag kan komma till henne :D
Nu ska jag måla tånaglarna. Senare blire bigbrother och sist sova.
Hade as svårt för å somna inatt. :<



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0