Faithless,

HEJ! :D
Jag och jennie drog ner på stan igår kväll och träffade John,Conor och Runberg!
Trevligt! Vid 1 låg jag i sängen och somnade strax därefter ;D 
Folk ringde dock hela natten och störde :> kommer inte ihåg ett ord vad jag har sagt!
Idag har jag passat på och solat och träffat min fader och Ying! :)
Vi har vart lite här och där i Mora och knäppt kort! Folk lär ha trott att vi var värsta turisterna ;P höhö
Käkade nyss Yings vårrullar sedan gjorde hon en as god islatte till mig och till det fick jag glass! 
så nu är jag riktigt BÄS. 
Hoppas jag får träffa Agnes och Madde imorgon innan jag drar vid 3 :)
Då äre bara å tvätta och packa om, sen drar jag mig mot foooorshaga :> 
Vart strålande väder hela veckan, inga sura miner , helt enkelt en kanon helg! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0