FEST I HELA HUSET

tjjeeennnnare folket!
Sitter i Linneas hall :>
Flickan plattar håret och jag passar på och blogga lite :)
Igår följde jag med linnea till grisudden och träffa hennes gamla klass! Sen åkte vi till antons och va med lite folk där och sen gick vi hem och bäsa oss lite med chips och godis och kolla på film.
Hade sån jävla huvudvärk igår så jag försökte ju sova istället. Imorse fick jag fan nog och tog en äcklig migrän tablett och somna om och nu mår jag fan toppen :D
Idag har vi bara hunnit med och solat,käkat frukost och sen spöa jag Linnea på kubb 2 gånger (a) höhö
Vet inte hur dagen kommer fortsätta men de visar sig :) Vi har iaf fixat klart oss nu och redo för vad som helst ;D hähähhä
fortfarande råtaggad inför valborg :D Linnea ska ju dock inte dricka :< men jag ska nog hitta på nå skoj ändå ska vi nog se ;D

bjuder på lite eyecandy :> raawr!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0