From the inside out,


Godmorgon!
Igår drog alltså vi syskonen till äldsta syrran i Karlstad. Blev först en sväng till Ikea sedan hem till Becka och laga tacos , sedan kollade vi på film :) Det var jävligt läskigt och köra hem igår! Dimma som fan! Man såg knappt 5 meter framför bilen ;o Usch!

När vi kom hem bäddade vi ut bäddsoffan på övervåningen och kollade på en till film! Efter den filmen tvättade jag av sminket och gick och la mig! Drömt helt sjuka drömmar inatt. Vill inte ens dela med mig.. Får lägga ner med och kolla på action filmer och spela dumma pangpang spel. (a) Svarat på sms i sömnen har jag också! Haha

Har ont i halsen som fan och har förkyldningsvärk i hela kroppen men som tur va ingen feber eller snorig :> Eftersom att det är skola imorgon och jag är halvt sjuk så ska jag chilla denna söndag som alla andra söndagar! höhö Duscha,bigbrother,film,läsa,vila, musik osv :>

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0