Heartless,

Har inte lust å skriva nånting.
Och jag orkar inte berätta vad jag gör på dagarna för jag gör typ ingenting! Plus att jag tror att det är rätt ointressant, men de är ju erat val om ni vill läsa eller inte :>
Men nu skriver jag det ändå som alltid, eftersom att jag inte har några saftiga nyheter å berätta.

Tidigare idag sov jag lite middag eftersom jag har sovit sämst de senaste dagarna :)
Jag sitter just nu med färg i håret:) Så min fina blonda utväxt försvinner:>
Hanna och Sarah kommer ikväll! Jag hoppas vi går ut på en liten promenad senare(a)(a)
Lär nog fixa lite mat efter att jag har duschat eftersom jag inte har ätit nå idag. Jag får fan skärpa till mig när det gäller matfronten. Jävla fasoner. Nu har jag icke nöe mer å säga!


Collie Buddz featuring Roache – Sensimillia

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0