Mooooraa-a

TJA FOLKET :D
I torsdags när jag kom fram till mora käka jag på kaffestugan sen va jag med en polare ;D
Igår så träffade jag Julia,maria,Marcus,anna och mimmie :)
Sedan åkte jag till ett par gammla grannar som är polare med mamma och ricard och käkade där, sen cyklade jag till noret och va med Mimmie hela kvällen :) när jag cyklade hem från noret så träffade jag runberg och conor på stan också;D satt med dom en liten stund å prata :>

Startade dagen med en iskall dusch eftersom det inte fanns varmvatten ;P 
Sedan gick jag in till stan och träffade söt Emma. Tänker på dig gumman! <3
Käkade nyss grillat hos min morbror + familj och annat folk.
Och nyss fick jag skjuts av syrran till Jennie med min dator!
Fan fattar inte hur jag har kunnat levt utan dator sen i torsdags (a) hihhihi
Fan bra gjort uttav mig!

Imorgon ska jag nog fota med min fader. Sedan lär jag nog träffa lite annat folk! :)
vart kung väder hela tiden medans jag har vart här också! :D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0