The sound of truth,

Hej!
Mycket negativt på sistone men ibland är det så! Inte lätt alla gånger. Försöker hålla humöret uppe,men ibland failar man. Om drygt en timme åker jag, Hanna och Jonte till Rebecka i Karlstad. Lär köpa present till mamma också, som fyller år nästa helg. Ska sedan ha filmkväll med Hanna å Jonte, tacos och annat gott :> Är jävligt sugen på och göra något nytt med mitt hår. Gillar inte alls mitt utseende förtillfället, men vem fan gör det? höhöh måste berätta att jag drömde att jag träffa bigbrother Peter. Shit när jag vakna trodde jag nästan att de va verkligt! Eller iallafall 100% säker att han hade drömt samma dröm;D haha då lär man ju va ganska skadad eller väldigt nyvaken!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0