Hell Yeah

ujuujuj vilken helg i Forshaga :D
Åkt bil för det mesta, åkt till stan,kil,deje å forshaga :)
Sedan suttit i nå verksta i typ 3 timmar också :>
Och igår va vi nåra stycken som grilla vid nån sjö, mysigt men min jacka luktar helvete :)
Sov hos Linnea inatt, mysmys (a) hihi Popcorn, lilla hunden hugo och Dear John :'D
Bytt tungpiercing i fredags också, fick en blå stor fin av Fredholm :)
Blir nog Mora på torsdag tror jag. Stannar sånnafall där tills på söndag.
Längtar som fan till lovet! :)
Sitter just nu på lektion, yrkesämne till 4. Seg skoldag :) inte hemma förrän 5 :p
Saknar min säng å min älskade musik! lyssnat på nå jäfla raggarmusik och svenskrap skit hela helgen.. å bigbrooother saknar jag också å lilla skruttis :) hihi


Hope – Who Am I To Say

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0