All at once,

Okej, nu är jag tillbaka. För en stund iaf.
Igår kväll var jag väldigt känslig,ensam,vilsen. "Alla-känslor-kommer-på-samma-gång-kväll" var det igår kväll men kunde inte lägga upp inlägget eftersom mitt internet dog igår kväll..

Så då tänkte jag, eftersom att jag har tappat väldigt många läsare,så kan jag lika gärna skriva av mig lite skit här.

Det första jag vill skriva av mig lite om är;
Personer som tror den kan få precis som den vill, kan få precis vem den vill. kan köpa sig till vänner. Och en del är ju fan fruktansvärt bra lögnare och tycker bara synd om sig själva.

De här med lögner och hemligheter är jag ju FÖRBANNAT FRUKTANSVÄRT SINNESJUKT trött på så de finns ju för i helvete inte.
Jag har tillochmed vart så dum att jag har haft en förhållande i hemlighet? vem fan vill leva så? dock vare ju flera år tillbaka och jag va liten,fjortis och dum i huvudet. Dum i huvudet är jag fortfarande men skitsamma. Inte mig själv jag ska klaga på denna gång för jag vet att jag också gör misstag,är elak ,ljuger osv. alla gör det.

Grejen är att polare ska inte ljuga för varandra. Men ändå finns det polare som gör det ändå? frågan är varför man gör det?

I ett förhållande ska man kunna lita på varandra,men det är ju lite svårt och lita på någon som ljuger och har vart ett asshole tidigare i livet.

Något som jag är fortfarande jävligt trött på och vart det under en stor del utav mitt liv ,är folk som lovar en något,eller man planerar något men nån/några och så får man reda på att det ställs in i sista minuten. Och då har man förväntat sig något som man verkligen har sett fram emot som inte kommer att ske.

Så vare det här med polarens ex hit och dit. Där folk blir så jävla själviska utan att de ens tänker på det. Och blir blinda. Blinda från polarens känslor som troligen sitter kvar i den där jävla killen,tankar å funderingar. Blind för killen som egentligen är ett asshole som ens raggar på polaren? Jag vet inte riktigt. Men på filmer brukar det oftas sluta med att kompisarna håller ihop och killen försvinner från bilden, eftersom det finns miljoner med andra killar på denna jord. Men visst.. Är det känslor med i bilden från både killen och tjejen kan ingen stoppa dom. Dock är jag jävligt osäker förtillfället om det finns liksom något som heter att man är kär eller kan vara det.

Gå tiillbaka till ex är ju en svag grej hos de flesta också. Även för mig, det är en dum grej,en väldigt dum grej man gör. Man vet inte varför man gör det. Dessutom vet man att man kommer ligga heartbroken efter ett tag sen ändå för samma jävla kille igen. Ex ex ex , innebär massa konflikter och problem enligt mig.

Jag har förlorat många bra människor på en kort stund pga andra kompisar,killar,toffling,man växer ifrån varandra och dåliga val under livets gång m.m Det är synd att det ska behöva bli så.Men så äre. De kommer och går folk men oftas får man behålla sina allra bästa vänner som man oftas bara kan räkna på en hand.
Ibland kan man behöva en paus ifrån varandra också. Det gjorde jag med en bästa polare i ett års tid. Och idag är vi faktiskt polare igen!

Under veckan har jag sumpat mina chanser rätt rejält också. Jag vet inte om jag har begått ett misstag. Men fåre inte vara det då? Jag har nämligen börjat lyssna på vad folk tycker lite för mycket är jag rädd för. Tidigare brydde jag mig inte ett skit, eller åtminstone så visade jag inte det iaf. Utan gjorde tvärtemot vad andra tyckte bara för att liksom.

Ärligt så är jag rätt trött på och vara ensam. Men jag tror jag behöver det. Och jag har börjat tänka att om jag nu ska ha nån kille så kommer han en dag då jag minst anar det. Då jag inte ligger och väntar på att han ska komma eller letar efter killen. Utan han kommer när han kommer. Jag är ju trotts allt ingen förhållande människa egentligen. tror jag iaf. huehue

Forever alone it is I guess.

nu vet jag inte om jag orkar skriva av mig nå mer. Men de va gött och slänga ur sig lite grann! Man ångrar en del ,men har även lärt mig av både mina egna och andras misstag. Och jag tror faktiskt lite grann på att uppväxt,personer man ser upp till och annat folk påverkar den man är idag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0