Alone in the darkness,

Jävlar vilken morgon:D Jävlans fart i mig idag!
Ställde alarm kl 11 idag. Ringde till farbror doktorn och fixa tid dit å grejer!
Gick sedan ner och började tvätta kläder. Ska snart hänga dreten och tvätta lite mer!
Har även rensat min garderob! Hehehe vill inte ens säga hur många papperskassar det blev. herreguuud säger jag bara. Frågan är vad fan jag ska göra med alla kassar!?
Har städat mina lådor på rummet också, även mitt smink! hehehe duuuuktig chey!
Måste faktiskt punktera att jag har nästan slutat röka också! Tycker jag har lyckats vääääldigt bra:D
Stolt över mig själv!
Borde ta reda på vad som händer i helgen också. Funderar nästan på å följa med till mora på lördag. Men vettefasen alltså.
Marilyn Manson – This Is The New Shit

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0