Hope,

Tjäänare
Vet inte riktigt om jag blir nå bättre av den usla pencillinen jag har fått..
Ikväll tänkte jag ta och färga mitt hår. SIsta gången jag färgar röd. sen orkar jag fan inge mer för det passaar knappt till nå kläder och man måste färga det hela tiden. Så nästa gång blir det mörkmörkmörkbrun :>
Passar mig som är så svart i själen. Min lille gose tös Linnea ser nått svart, då tänker hon på mig de första hon gör <: Hon är så omtänksam den där tösen :D haha !
Jaja, idag är det fan söndag. Betyder skola imorgon. Inte ett dugg pepp.
Mina pengar bara springer iväg också. Fattar fan inte vart de tar vägen..
Mitt rum är jättestökigt,men jag orkar inte göra något åt det.
Och igår när jag släppte in skruttis så haltade hon :( buhu stackars min katt :< <3
Nu ska jag gå ner å hjälpa till med maten <:

Såå Hahaha råfjortis :D tider dä där!
saknar faktiskt mitt blonda hår lite!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0