Lämna honom,

Japp, då var den här skit dagen snart över :>
Dagen startade 5:40 imorse. Med urinvägsinfektion..
så jag var osäker på om jag ens skulle dra till skolan.
Men jag är ju en duktig flicks så jag satt där så snällt å fint,
Kl jävla 7 på morgonen på en kall buss och mådde sämst.
Gick till skolsyster direkt och de visade att jag hade fått det.
Fick tid på vårdcentralen vid 2 tiden. Skolan gick rätt bra ändå.
Men satan så drygt de har vart idag.
vaknade på bussen hem också att jag hade dreggel överallt :D
Mysiga tjejen!
Råkade även somna när jag kom hem. Får se om jag ens kommer
kunna somna sen ikväll. Men de tror jag, sjukt trött.
Är ledig imorgon! :) sköönt

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0