nevermind,

Hej igen!
Tänkte ta och berätta om min sommar!
Så hur har sommaren 2012 vart Sara?
- Den har bokstavligentalat vart SÄMST. Verkligen skit kass.
Visst jag skaffa mig tillslut ett jobb,men de blev ju i Mora? Dock ledde ju det till att jag fick träffa alla goa människor i Mora nåra dagar iaf! Jag har inte fått nån jävla sommarflört. Killar ligger ju rätt lågt iofs på listan just nu. Så de va väl skitsamma med det. Jag har inte hunnit med och gjort nå kul förutom en sväng till västerås med Jennie haha och en sväng till rättvik,på classicarweek där jag råka träffa min gamla kärlek :)
Annars har jag liksom jobbat dag ut och dag in och saknat Karlstad. Men när jag väl anländer hit, Nej då har allt folk bara fuckat upp sig och nu har det slutat med att jag har legat i min säng och deppat sönder i en vecka.

Så sista helgen slutar med att jag 17 fina år ska på nån jävla vuxenmiddag imorgon med mamma å ricard i Karlskoga för att jag inte har nått liv? eller rättaresagt mina polare dissar mig <: Medans jag lägger upp korten på bordet och spelar rättivst så bluffar ju förfan alla andra.

Skola på tisdag också. Vet inte om jag är så jättetaggad på det faktiskt, jag orkar inte folk ,plugg och planera. 

De va nog meningen att jag skulle jobba i Mora denna sommar och inte nån annanstans som det egentligen var menat. Saknar faktiskt jobbet och personalen! Det var nog det bästa jobbet jag kunde ha fått. Så om vi ska vara lite positiva så ska jag göra en top 5 lista om det positiva jag har vart med om denna sommar.

1.Jobbet- Jacobs Restaurang
2.Att jag fick bo hos Jennie under sommaren! Väldigt tacksam över det. Väldigt trevlig familj!
3.Hållt mig lugn med både alkoholen och pojkarna
4.Jag och Jennie har försökt och rört på oss lite grann under sommaren! Gick faktiskt från morkarlbyhöjden till donken, dit och tillbaka. ca 1 mil (: plus massa andra små vändor . Cykla till jobbet också!
5.Jag har äntlingen lite nya kläder <:

haha sämst toplista. Men lite positiv måste man vara också!
Nu är jag så jädrans less på denna dag å allt annat.
så nu ska jag kolla på film och gå och lägga mig!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0