tpl,

jag vet inte riktigt men läsarna råkades höjas rätt mycket ändå. De kanske inte va meningen, men nu vet ni iaf lite vad jag tycker å tänker.
råka va rätt trött på livet idag.
förstår mig inte på en del folk.
råka även ladda ner LoL idag. Woups
nörden börjar krypa fram.
nu är det nog dags å sova. dock inte ett dugg trött.
Fronda – Underbar

och lilla du, tänkte bara säga att jag vet att du är sur på mig just nu, och jag har oftas för många fördommar men om vi säger såhär: jag skulle inte va förvånad om du snackar skit om mig just nu och stör dig så innåt helvete på mig just idag :) Men frågan är: varför gör du det?
har du frågat dig själv varför nån gång?
varför känner du just så?
varför vill du det?
varför vill du inte det?
varför måste du spela ett spel?
varför måste du vinna varenda gång?
varför vågar du aldrig erkänna att du faktiskt har förlorat ditt egna game?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0