Give me wings so I can fly,


Jaru jävlar va dålig uppdatering men nu äre så att jag har fasen fullt upp! I Måndags åkte jag till Västerås med solis:) Han skulle jobba och ville ha sällskap så jag hakade på :) Kom hem runt halv 12 eller nå. ehehehe
Igår efterskolan vare bara åka hem och rå plugga.
Idag fyller Linnea år :D Så grattat henne :) Fått julklapp av henne idag också, tack <3
Gjorde två prov idag i skolan och när jag kom hem gjorde jag en hemtenta. Fyfan. 3 prov på en dag. Återstår 2 till innan jullovet och 3 inlämningar :) älskar livet.
Nyss duschat,ansiktsmasken är borttagen nu också och nu håller jag på och målar om mina naglar.
ska ner och kika om det finns nå å äta nu.
Skola imorgon, och åter lite mer pluggning :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0