Listen to your heart,

Världens sämsta uppdatering !

Fredags: Forshaga-drack cider- slutade med snefyllor hit och dit- gick med värsta klackarna ifrån sjukhuset i karlstad till sundsta. det är ungefär , fan kan det vara? mer än 3 km iaf! När vi kom fram så fick jag och en till ta hand om två killar som spydde som grisar. Fick skjuts ifrån stan till deje sedan, där natten slutade.

Lördags: Firade linnea med hennes släkt. Åt god mat och fikade. Åkte sedan till deje och spelade innebandytunering. Saknat innebandyn men JÄVLAR vad drygt det var! Blev även sjuk då och kände starkt behov utav att sova hemma den natten men slutade att jag slocknade bredvid gosi ändå:D

Söndags:
Åkte hem med tidig buss ifrån Forshaga. Sjuk som en jude. Pluggade sönder.

Igår: Skola, gjorde en bra redovisning under ett "möte", gjorde ett matteprov som gick rakt åt helvete och redovisade även foton. Slutade skolan kl 7.. Lite drygt med att gå med feber och huvudvärk å snoret rinnet som världens fors!

Idag:
Skola, gjorde dock bara sista provet för i år. sedan åkte jag hem. SOmnade och sov i 3 timmar. Vaknade och kände mig bara sjukare så tänkte att om jag sysselsätter mig kanske jag känner mig friskare men nu är jag helt slut. För jag TOTAL städade mitt rum. Då menar jag hela garderoben! Varenda jävla låda har jag rensat och både dammsugit å skurat golvet OCH möblerat. Hujedamig :D Och jag bakade nyligen pepparkakor:D Det blev hjärtan,får och stjärnor (a) haha :D
Nu ska jag ta med mig datorn upp på mitt skinade rum och kolla film :D

Tog även Jullov idag. Är för sjuk för att gå till skolan dessa ovärda sista dagar! hihi

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0