MAN SÖKES

Jag söker en man och du bör inte gärna vara över 25 eller yngre än 18. Din intelligens måste vara över genomsnittet. Ditt estetiska sinne bör vara välutvecklat, och på ett smakfullt samt personligt sätt inreder du och jag vårt hem .Du är ju dessutom alltid läckert klädd. Och ha en förbannat snygg kropp!

Helst ska du vara väldigt bra i köket också så vi kan laga mat tillsammans!
Jag har ingenting emot att du då o då svänger en bägare.Men du skall också kunna hålla igen som tex när vi är på fest och har bilen med oss. Du får gärna vara sexuellt erfaren och att du är välutrustad stör inte. Självfallet är du lojal o trogen.Men har samtidigt förståelse för att en kvinna någon gång behöver en tillfällig förbindelse för att hålla livsandarna vid liv.

Du inser säkert också att en kvinna behöver kvinnligt umgänge som hon företrädelse vis träffar på krogen eller hemma hos andra.
Jag är dock fördomsfri att tycka att en kvinna kan dela sina intressen med en man.Följaktligen bör du vara intresserad av datorer, film, musik osv.

Ska ungefär ha: en röst och dialekt som Markus fagervall/Simon som vann Bigbrother. Ögon och leende som Jensen Ackles.Mjukhet som Brad Pitt. Stake o go som Taylor Lautner. Vara manlig som Brian O'connor. Ha humor som Johnny Depp. Sjunga "öppna din dörr" som Danny Saucedo.

Jag skulle kanske ta med att du bör vara förmögen och allmänt händig.För lite kan jag ju i alla fall få begära.

Kommentarer
Postat av: EditW

Bästa annonsen jag sett hittills!!

2011-12-21 @ 23:44:22
URL: http://editwilliamss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0