Still alive,

Tjohooo
Skola var de första som gällde idag.
Idrott-sats
Samhällskunskap sedan som kunde ta sig långt någonstans.
Drog sedan ner på stan med Linnea. Drog till Swedbank å förde över pengar till min syster sedan så åkte jag hem. Somnade såklart på bussen :)

När jag kom hem vare bara å sätta sig i bilen och hämta ricard,handla sedan drog jag och mamma å övningskörde. Wohoho har börjat i trafik nu. Är fan as grym på å köra. Heheh Sedan så har jag skurat hela övervåningen.

Efter det så blev det mat. RÄKOR:D hehe Och så fick jag testa krabba idag! Rätt niiiiiiice vettni. Har även sökt lite mer jobb idag! Sen har jag bara suttit vid datorn. hihi. Nu ska jag slå in några julklappar sen får vi se vad fan jag ska göra ikväll!

Igår råkade iaf jag,mamma å jonte åka till karlstad å käka mat och råka visst se på bio, Breaking Dawn som jag redan har sett men de gjorde ju inget :D hehehe
Imorgon kommer tjocka släkten hit å firar ricard. Lär bli en lång dag!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0