whoho mer info om lilla mig,

1. Vad är ditt mellan-namn? Lovisa

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar inte mitt förnamn men jag vet inte vad jag skulle vilja heta egentligen faktiskt.

3. Är du i ett förhållande nu? Niix

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Varå? aldrig haft ett förhållande <: hähä jorå men mitt ex räcker;)

6. Får man fråga varför det tog slut? Personkemin gick inte ihop, krånlig tid också.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Mimmie,Emma,Robert typ finns några fler som vet ett å annat också. Men de har vart med längst.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Antingen sitter jag hemma å tråkar eller så är jag med linnea å hittar på  nå galet.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? bästa? wow..Sett så många gaaalet bra filmer så vågar fan inte säga nån.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? :)

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Ja

15. Snusar du? Nix <:

16. Saknar du någon just nu? Aaaop

17. Hur mår du idag? Jag mår fan rätt bra nu, dock är ju mitt öga helt misshandlat pga att jag inte hittar linshelvetet men annars fine. Dock en känsla av att det snart kommer rasa för mig.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? En. P-piller :D Sen har jag migrän osv så aah är väl om jag får det också

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen?  EXAKT? ohsnap. Får kika tillbaka på bloggen. Ohdamn. Kikade film med fd pojk och skulle dra på kryssning den 28;de. haha shit alltså. lääääääänge sen!

20. Bästa minnet från sommaren? hmm. Jobbade typ bara asset av mig i somras. Men kanske studentkvällen/natten? eller när jag drog till rättvik då det va sån där bilgrejs där.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Öhm kan de ha vart då? Riga? fråga mig inte vilket land de är i..

22. När var du där? Förra året precis tror jag det blir. Eller förra sommaren eller nå.

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Jajjamen. Dock skämtar man om i min familj att jag är adopterad ;)

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag kommer från Sverige.

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska… tror jag? Dock kan en del utlänska ha jääfligt sexig kropp :D mähähä Sen suger jag på alla språk tillochmed svenska så vore fan bäst med en svensk alltså.

27. Ser du fram emot någonting just nu? NYÅÅÅÅÅÅR

28. Sköter du skolan? Om jag gör!! Kan fan erkänna å klassa mig som råpluggiz

29. Vad hade du för betyg förra terminen? 1 G 4 VG 3 MVG

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Bild,idrott,Hemkunskap typ :)

32. Har du fått ig på ett prov? Ja<: tihi

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nix, tondöv så det bara skriker om det.

34. Anser du dig vara intelligent? Jävligt smart för å vara född blond iaf :)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Oj? bästa? Gärna att jag får lov å tänka positivt nurå, lite ansträngande. Bästa tiden kanske var 08? dock har jag blivit förstörd utav det året men att flytta hit till värmland har förändrat mig och min syn på livet ganska mycket kan jag tycka. Så förra sommaren :D

36. Vilken va den värsta tiden då? 09? :) Jääävligt dålig period..

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Jättedåligt å jättedåligt vet jag inte riktigt.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Inge allvarligt , är ju klumpig å så , iaf på senaste tiden :D

39. Har du haft sömnproblem? Sover sääämst. Men inge grovallvarligt :)

40. Hur ofta gråter du? Öhm, jag har perioder. antigen gråter jag för absolut ingenting och gråter som en liten 3 åring eller så är jag stenhård å kan knappt klämma fram tre tårar när jag verkligen känner att jag vill det :D Haha men ibland. Normalt tror jag väl?

41. Vad gör du när du mår dåligt? Fortsätter å mår dåligt, tycker synd om mig tills jag kommer in i stadiet då jag försöker peppa på mig själv å va glad istället :D

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Beroende på vad som har hänt så vänder jag mig till olika personer. Dock så vill jag inte ens prata med folk när det är nå jag verkligen mår super dåligt över utan håller mig till mig själv. hähä

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Verkligen inte, de tiderna är över.

44. Vilken klass går du i nu? 2;an på gymnasiet

45. Vilken skola? Nobel-karlstad

46. Har du varit otrogen någon gång? Niix! Hemskt ju

47. Har någon varit otrogen mot dig? Japp

48. Är du stolt över dig själv? Både ja och nej.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är en person man kan käfta med på "skoj" å jag kan även visa en bra "jobb" sida och även en mer stygg sida. hähä hajjar ni?

50. Vad får du ofta komplimanger för? Hör aldrig sånt. hähä närå. Ettt jävla tjat på mitt neger stora leende. Skit fult

51. Har du lätt att få folk att skratta? Nej (: Om jag drar nån kul grej så slutar det med att jag skrattar ensam :D

52. Cider elller öl? Cider! öl får jag inge bra minnen utav.

53. Har du några talanger? Jag kan verkligen se ut som att jag är handdikappad. gills det?:D

54. Vet du om någon är kär i dig? pffft,är rätt svårt döööh

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Alltså mja kan man väl säga

56. Vad står det i ditt senaste sms? Haha:) kommit te paradiset än? ;)

57. Hur lång är du? 162 :DD

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte en dam!

59. Vilken storlek har du på kläderna? Small :)

60. Har du svarat ärligt? Nej :DD hähähä Jorå de har jag väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0