you broke my fears,

Godmorgon!
Blev en sen kväll igår med för min del.
Och inatt har jag fan skrivit sms med folk i sömnen. Haha va jävligt kul å läsa dom när jag vaknade imorse.  Har bakat LCHF bröd och snickers nu på morgonen. Och dammat övervåningen , vattnat blommor, bäddat sängar och nu väntar jag på dammsugare så jag kan dammsuga övervåningen och sedan torka skiten :) Får sedan checka av vad mamma vill att jag ska göra sen :)

Om hon inte vill ha nå mer hjälp så blire duschen för min del för jag är INTE så speciellt vacker idag. Fyfasen alltså. Plus att nu när jag nästan har blivit frisk så känns det som jag att jag har fått magsjuka eller nå. Får sånna här uppstötningar. spya kommer upp i halsen, bränner sönder sedan åker det ner igen. Veeeet, fan va mysig jag är!! Mår illa som en gris. Om jag inte hade vart sån fin flicka av mig hade jag nog trott jag va med barn eller nå:D FAAAAST NÄ. Får hoppas på att jag blir bättre iaf. Vid 3 tiden kommer min syster å mormor. Blir bingolotto med dom ikväll. Hähä

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0