You don't have to save me,

Godmorgon folket!
Vaknade 12 imorse. Blev en sen kväll igår :> hihi
Så när jag vakna så hade jag drömt en sådan konstig dröm så jag visste fan inte vart jag var någonstans. Men efter ett tag insåg jag att jag låg själv i min säng med huvudet där fötterna ska vara och fötterna på kuddarna. Galet skönt sätt å vakna på.. Haha jag har lyckats fått mat i magen nu och dragit på mig kläder :) Har inte en susning om vad som händer idag förutom att jag kaaaaaaaanske ska följa med mamma å lämna över min lillebror till far som ska fira jul långt upp i skogen i Särna. Jag å syrran drar dit dagen efter jul tror jag! Stannar dock bara i dalarna över natten sedan hemmåt igen. Nyår är fortfarande ett frågetecken. Dricka-inte dricka? dö- inte dö? typ :)
Nu ska naglarna målas.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0