All these things that i've done,


Tjääänare,
Dagen börjades med att jag skrämde jonte 2 gånger (A)
Tog inte många minuter förrän jag slockna på tåget till Karlstad.
Engelska test på morgonen!
Sedan matteprov. SOM JAG FAILA TOTALT PÅ. åååh har ju fan ångest.. Och efter det så var jag så jävla tom i huvudet så jag kunde inte ens mitt namn kändes det som! HEhehe så jävla borta.
sist men inte minst datakunskap sen sluta jag ((: Hade vart hemma 1 om inte jag fick lov att köpa lite grejer till mamma. Så jag satt på busssationen ett bra tag, väntandes på min buss hem :)
Käkade massa mackor när jag kom hem och nu ska jag nog ta en liten tupplur ;) HEHEeheheeh

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0