Arg.

Jag bara undrar...
SKA MAN FÅ BEHÖVA STÄNGA AV NÄTVERKET(så att det drabbar alla)+JONATHANS(min lillebror) DATOR+HÖGA RÖSTEN FÖR ATT HAN SKA PLOCKA UR DISKMASKINEN OCH PLOCKA I HANS EGNA DISK SOM HAN NYLIGEN TOG NER FRÅN SITT RUM SOM FYLLER EN HELT NY TVÄTT ? Grrr va arg jag blir! När jag vaknade imorse och kom ner till köket var det ett helt berg av disk och det va rent i maskin, så jag tog ju hand om det och städa nästan hela köket. så jag tycker jag kan få vara lite arg! när han dessutom ALDRIG tar hand om kattlådan heller!
Han borde även laga mat idag eftersom mamma kommer hem sent från en heldagskurs med huvudvärk och jag är sjuk? Han sitter fan bara vid datorn! Och har världens kaxigaste attityd! (P12;a)
Han ska bara koka lite makaroner och steka korv? men nepp. Jag ger fan upp.

Sov till 9 idag och va vaken till 12,då somnade jag och skruttis tills kl blev halv 2. Sen har jag kollat på Glee och bara druckit massa vatten, tagit nässpray och ibumetin. Får yrsel bara jag sätter mig upp. Kul.
Anya Marina – Satellite Heart - Soundtrack Album Version



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0