bläää för huvudvärk och annat dret,

Tjenare!
Igår fick vi arbetsbyxor och tröja på yrkesämnet (a) Riktigt sexigt!
Vi fick spakla och slipa, lära oss att rolla och tapetsera ;D
Vi började även rolla ena väggen på "hörnet" ett uppdrag på yrkesämnet förtillfället:)

NÄr jag kom hem igår åkte jag och mamma raka vägen till ICA Maxi som snart är klarbyggt. Lämnade in mitt CV och ansökan :) Hoppas de ringer upp mig i veckan! :D Hade vart kanoners att få börja jobba där:)

Sedan va jag väl med Fredrik hela dan :) Han sov här. Men det tog slut mellan oss igår. Men jag hoppas vi kommer vara riktigt bra vänner :)

Så att så ser det ut i mitt liv just nu!
Ligger i sängen med feta huvudvärken antagligen migrän just nu:/

Va för nån timme sen och köpte piiiizza, var über awesome!
Imorgon är jag ledig! Och de behöver jag fan vara. :))



xoxo

Kommentarer
Postat av: agnÄs

<3

2011-02-16 @ 14:21:06
URL: http://agnesnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0