blääää,

Tjooo
Vart på Ikea hela jävla dagen!
Blev ett paket med doftljus och 2 påslakan rikare (:
Vill ha kanaler på mitt ruuuuuum! VIll även ha en bäddsoffa! men antar att jag får vänta ytterligare nåra månader .. ):
Vill inte att helgen ska ta slut. Jag orkar fan inte gå i skolan nå mer..
Ligger även typ 40 sidor efter i matten och vi arbetar med ekvationer som kan suga hästdase. Prov på fredag. KUL så har jag världens drygaste/krångligaste/konstigaste mattelärare man kan ha med as dryyyyyyyg röst så man vill bara spy och han förklarar värre än en finskgris. blääää
summa: Jag orkar ingenting.



xoxo

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har du haft en bra helg? :)

2011-02-13 @ 17:06:54
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Robin

Tja!

Jag undrar vad som är en bra blogg för dig?

Besök gärna min blogg och kom med dina tips!

Kanske vill du tipsa om din egen, eller om

en väns? Alla förslag är hjärtligt välkomna.

2011-02-13 @ 17:14:59
URL: http://finest.se/robins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0