Blinded by the dark,

Godmorgon!
När jag vaknade imorse så tänkte jag "fan va härligt och gå ut och springa". Då äre ju nå seriösta problem om man heter Sara ;) Men ärligt så hade jag nog gjort det om jag inte bodde mitt i "centrum" vid tågstationen i Kristinehamn! hehehe
Det känns ändå som att jag har vaknat på en väldigt bra sida idag!
Fast jag har inte lust och göra någonting. Funderar på en filmdag! Jag och 55-tumis ;)
Gosa ner mig i mjukiskläder och duntäcke i soffan :)) Låter mysigt!
Dock så försöker mami få med mig och jonte till ölme och kolla på örnar? HAHA dream on.
Sugen på att knäppa kort! Men det är ju vinter ): har fan inge fantasi då..Är ju bara grått,vitt och fult.
Vill ha sommar nu! Färger överallt (: tihi



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0