Danny <3




hihihihi Danny Saucedooooooo<3 Så jävla SÖÖÖT!
Hans låt i melodifestivalen va bara bra först minuten :/ Sen när det blev för mycket dunkilidunkmix så sög det lite smått!
Käkat 3 rätters med Karlskoga folk!
trevligt trevligt.
1. Laxrullar med gräslökssmörja i, rocola,små tomater och brödbit
2. Grillad fläskfilé , svamp, sallad, fetaost+soltorkadetomater sås och klyftpotatis med paprrika och morätter! Gööööötttt
3. Min Chokladtårta! Med Hallon och vindruvor på + grädde och kaffe!

Har även klämt i mig massa onyttigt efteråt till melodifestivalen. Känns som jag ska sprängas!
Klarar knappt gå upp för trappan pga kramp i bena. Tippar på att jag kommer inte kunna ta mig ur sängen imorgon pga träningsvärk ! Hehe
Nu blir det film! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0