Dont worry, be happy!


Hannie som jag sover hos och mamma :>

tja!
Sitter i Hannas lägenhet! Ska snart slänga lite sopor , lämna marykay grejer till mammas kompis,ta ut pengar, köpa godis,lämna hannas nyckel sen gå hem till jennie:D Hihi kommer sova hos Jennie från idag tills på onsdag tror jag :>

Igår så käka jag pizza med Madde,Martin,Joel och Marcus!
Agnes,Julia och Jennie kunde tyvärr inte ):
Efter att vi hade ätit så gick vi lite nere på stan sen gick vi hem till maddis. Där tappade vi martin påvägen. han blev sur och gick hem? tror vi. haha
Så va vi andra kvar hos madde tills solsidan hade slutat!
Kommer kanske bilder från hela lovet sen på bloggen och facebook :)

Nu måste jag äta frukost !
tjingeling

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0